utorok 19. novembra 2013

Marian Kotleba- novodobá hrozba pre súčasných politikov?

Aktuálne výsledky volieb do VÚC ohromili celé slovensko. Doposiaľ mnohými politikmi podceňovaný Marian Kotleba (ĽSNS) získal dostatočnú podporu 21,3 % voličských hlasov, vďaka čomu bude v druhom kole volieb bojovať s Vladimírom Maňkom (Smer-SD, KDH, SMK, SMS, HZDS, HZD, Strana zelených).

Do volebného súboju sa proti Marianovi Kotlebovi tiež prekvapivo pridáva SNS. Šéf banskobystrickej pobočny SNS- Štefan Turek sa k voľbám vyjadril nasledovneUrčite dáme odporúčanie, aby ľudia išli voliť a volili s rozumom. A s rozumom môže voliť len ten, kto dá hlas pánu Maňkovi...“.
Odrazu tak vznikli nezvyčajné politické spojenectvá, keď spoločne v jednom šiku stoja strany ako Smer-SD, KDH, HZDS, alebo SNS a SMK.
Čo je ale horšie, na Slovensku dnes pravdepodobne dochádza k narúšaniu spravodlivej a demokratickej volebnej súťaže. Veď sám premiér Fico začal ovplyvňovať voličov, keď po voľbách oficiálne vyhlásil, že je chybou keď sa do druhého kola volieb dostal Marián Kotleba. Podobne je evidentné, ako sa na Slovensku v súvislosti s Kotlebom rozpútala masová mediálna kampaň s cieľom očierniť jeho meno, čim zrejme dochádza k porušovaniu  Čl. 31  Ústavy SR, podľa ktorého: „Zákonná úprava všetkých politických práv a slobôd a jej výklad a používanie musia umožňovať a ochraňovať slobodnú súťaž politických síl v demokratickej spoločnosti.“


Myslím, že každý z nás dnes vidí, ako sa proti Kotlebovi odrazu spojili politické strany, ktorých predstavitelia od roku 1989 drancovali Slovensko. Politickí paraziti zo strán: Smer-SD, KDH, SMK, SMS, HZDS, HZD, Strana zelených a SNS nám tak v plnej kráse ukazujú svoje divadlo na demokraciu- politickú hru na koalíciu a opozíciu. KDH nevadí spolupráca so SMEROM, a SNS nemá problém s SMK. Práve preto si dovolím tvrdiť, že v druhom kole volieb do VÚC je pre Slovákov tou najlepšou voľbou Kotleba. Najviac ma sklamali predstavitelia SNS, u ktorých som naivne dúfal, že po odchode predsedu Jána Slotu, zmenia svoj prístup, aby tak následne vznikol priestor na spoluprácu a spájanie národných síl. I keď Marián Kotleba má svoje chyby a pomery v ĽSNS nie sú vôbec ružové, práve teraz si zaslúži našu spoločnú podporu.

 Upozorňujte svojich priateľov a známych, najmä z Banskobystrického kraja, aby viac nevolili politikov ktorí môžu za súčasné katastrofálne pomery slovenského národa. Marian Kotleba po roku 1989 Slovensko nerozkradol, neprivatizoval, nerozpredal, ani neprijímal a netoleroval choré zákony dlhodobo zvýhodňujúce cigánskych asociálov pred slušnými ľuďmi. E-mailujte a upozorňujte všetkých Slovákov na zvláštnu koalíciu politických strán stojacu proti Kotlebovi. Zároveň im vysvetľujte, aby nepodporovali falošných politikov ničiacich od roku 1989 Slovensko, nech svoj hlas radšej odovzdajú Marianovi Kotlebovi.

Politici sa dnes Kotlebu boja, pretože je hrozbou politickej zmeny- hrozbou pre ich špinavé kšefty a teplé miestečká.  

S pozdravom Marián Mišún

47 komentárov:

  1. Kradnú, napádajú , bijú , ničia a sťažujú sa na rasistické nadávky, viem čo je útok cigáňov ako dieťa som si od nich užila dosť šikanu. Strašné!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. čista pravda v tomto članku...mali by si to prečitať všetci ludia a ešte aj toto http://citaj.blog.pravda.sk/2013/11/13/nechcel-som-o-kotlebovi-ale-media-ma-prinutili/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nechcem aby ste komentovali moje sracky a aj keď si veľa z vás myslí že policajti nie sú ľudia a ochraňujú len skorumpovaných politikov ja k tomu môžem povedať za seba len jedno "Aj keď musím chrániť Fica, voliť budem Kotlebu"!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. leonard žilka máš môj rešpekt

      Odstrániť
    2. škoda že nie som z BB...volil by somcho aj ja ...menšie zlo je pre mňa Kotleba!

      Odstrániť
    3. Leonard zilka, ty nemusis chranit fica!!! Moj nazor je, ze zaklad zmeny je zmena postoja kazdeho jedneho policajta. Vy chodite na vyjazdy, pocuvate svojich nadradenych a pritom sa to tyka aj buducnosti vasich deti. Ved ked romsky problem bude dalej takto pokracovat, tak aka buducnost caka nase deti? A samozrejme aj vase deti policajti !!! Ci je vam to jedno??? Nerozmyslate do buducnosti??? Fuj, hanba!

      Odstrániť
  4. takto zacina kazdy politik, najlepsia volba je ziadna volba

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kotleba nie je politik ale Slovák - človek a v tom je sakramentský rozdiel.

      Odstrániť
    2. "najlepsia volba je ziadna volba"... To snad nemyslis vazne !!! Tebe je osud slovenska ukradnuty ? Volit je najjednoduchsia cesta ako nieco zmenit a dat najavo svoj nazor. Ziadna volba znamena ze ti to je jedno a nechas si skakat po hlave a robit za minimalku ?

      Odstrániť
    3. Myslim si ze prave v tomto pripade je treba ist volit.

      Odstrániť
    4. aj ja som si myslel že nevolit je najlepšia voľba no nieje to pravda aj vdaka mne je zlodejska Fico vlada pri moci a tuto chybu už nezopakujem

      Odstrániť
    5. Neist volit?Potom ale clovek nema pravo ani sa stazovat na to co je,ako musi zit a v com resp.v akom state,Je mi uz na nic z ludi kt.su lahostajni voci tomu co sa u nas deje,ze slusni ludia pracujuci cely zivot sa vela krat stavaju obetami nasej "vybornej"vlady a nemaju na lieky ci najom fuj hanba!!!!Nebojim sa povedat ze sa mi hnusi zit v takom state.Preto prosim LUDI aby si uvedomili ake dolezite je odovzdat svoj hlas a aby tak urobili,ide tu hlavne o NAS a buducnost nasich deti

      Odstrániť
    6. Aj keď nemám ešte 18r. ale zastávam KOTLEBU!!! nekupuje si vlastné bilbordy, nedáva sa do televízie a neoberá štát o peniaze!! Napr. pán Maňka bol u nás na Železníku v cigánskej osade menom ŠROBÁRKA (pozrite si aké je to veľké, je tam si 500 cigánov) a vyhrážal sa cigánom, že ak budú voliť KOTLEBU tak ich všetkých vystrieľa alebo ich zmyje zo sveta!!! takto sa dostáva k moci??? je to HANBA!!! keby som mal 18r. môj hlas by jednoznačne dostal pán KOTLEBA!!!

      Odstrániť
    7. JANA: kto nevoli nech sa potom nestazuje?... hmmm ALE PLATI TO AJ NAOPAK, TEN KTO VOLI A ZVOLIA JEHO KANDIDATA KTORY VSETKO DOSIERA, TAK TAKYTO VOLIC NECH SA TIEZ NESTAZUJE, AJ KED VOLIT BOL !

      Odstrániť
  5. vsetko je OK,len sa chcem spytat autora,kde je spomenuta aj SDKU.ci si mysli,ze oni maju svetoziaru??

    OdpovedaťOdstrániť
  6. z extremistu terorista ten kalinak sa ma čo ozivat ked on vizera jak vodca teroristov

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ludia vam to dobre .ebe nasi predkovia v SNP umieraly aby sa takych hajzôov ako je on zbavili a vy ho podporujete.Zacne ciganmy a postupne bude likvidovat kazdeho kto sa m u nebude pozdavat vid. maly fuzaty smrad o ktorom nikto nic nevedel a neskor sposobil druhu svetovu,takto to zacina.Som tiez zhnuseny s toho co sa u nas deje ale nacistov volit nikdy.Z cistej nenavisti nikdy nic dobre nevzislo a to je pripad magora a obmedzeneho primitiva ktoreho sa chystate volit.Kolko takych tu uz bolo co slubovali ako on a nakoniec to tu len rozkradly.Preco si mislite ze je iny jemu su vase problemy ukradnute ide mu o moc.Tiez je ponizovany plny nenavisti ako vyssie spominany mali fuzac z nemecka.Deportovat ho na mesiac a zabudnut nanho to treba a nie ho volit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. každý má svoj názor.. aktuálne vidíme ako väčšiu hrozbu pôvodných politikov a neprispôsobivých občanov, z kt. je väčšina farby takej akej je.. nemienim odvádzať dane na živenie splodiny.. je rozdiel keď niekto pracovať chce a nemôže a keď niekto proste nechce, lebo by mu to bolo nevýhodné.. radšej nech si Kotleba ukradne zanedbatelnú čiastku z tohto nášho problému a nech má svoju moc.. ak sa to bude vymykať, tak môžme zasa riešiť jeho.. no už s pevnejšou ekonomikou a silnejším postavením.. a možno s lepším a spravodlivejším životom.. uvidíme.. možno to bude chyba, ale veď na nich sa učíme ;)

      Odstrániť
    2. A to Ti nevadia kauzy ako Dubček, Ducký, Remiáš, naposledy to bol Valko, biele kone na faktúry, mlátenie žien, detí, starých ľudí ťažkoodencami v službách našich najvyšších, privatizácia, reštitúcie, atp. ja totiž nie som štatista a mnoho ďalších špinavostí, týchto vrahov, mafiánov a zločincov nám vládnucich od roku 1989?

      Odstrániť
    3. SNP - fraska pod vedenim komunistickych zmrdov z Kyjeva a vrazdenie obyvatelov Slovenska nasledne znasilnovanie zien vojskom cervenej armady a nazaver im aj tak nackovia nakopali rite

      Odstrániť
    4. tie rite myslim tak ze SNP aj tak bolo porazene

      Odstrániť
    5. magor a obmedzeny primitiv si akurat len ty, ked pises ze nam tu .ebe...ten obmedzenec ma vysoke skoly, nastudovane zakony, ma prehlad a ma oproti nasim politikom zdravy rozum a racionalny pohlad na situaciu v tejto krajine...a ked ty si uz taky narodniar, tak sa aspon poriadne nauc materinsky jazyk...pekny den prajem

      Odstrániť
    6. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    7. ty nacisto...teba a tebe podobnych treba vyviest na mars...aby uz konecne zavreli klapacky a netarali nezmysli o nacistoch, ty nacisto vole

      Odstrániť
    8. Vladimir Jobb: Môj nebohý starý otec (dožil sa 90 rokov) bojoval v 2. sv. vojne a pri oslavách SNP som sa ho pýtal na partizánov a vieš čo mi na nich povedal? "Bola to banda špinavá. Keď prišli do nejakej dediny, tak iba rabovali a kradli jedlo. No keď sa ukázali Nemci, tak sa od strachu pokryli. To boli tí naši slávni partizáni." Starká mi hovorila, že Nemci, keď boli u nás, tak sa správali uctivo. Boli vždy ustrojení a keď človek do nich nevŕtal, tak nikomu neublížili. Rusi vyzerali ako šupáci. Dotrhané uniformy a brali všetko čo videli. Dokonca aj cestu po ktorej chodíme dodnes stavali Nemci a ešte je v relatívne dobrom stave. Však máme aj križovatku v tvare hákového kríža. Nezastávam Nemcov, to v žiadnom prípade, ale keď si spomenul SNP, tak Ti o ňom píšem, čo som sa o ňom dozvedel z prvej ruky.

      Odstrániť
  8. Jasne nemaju z coho zit ,tak kradnu...Tu ide o prezitie,dajte im robotu a budu mat na chleba a nebudu musiet kradnut.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, Terezka, choď a povedz cigáňom : teraz budete dostávať tie isté peniaze akurát že nie za nič nerobenie, ale za odvedenú robotu, vysmejú sa ti a ešte ti vynadajú že si ... neviem čo

      Odstrániť
    2. Poznam ciganov a nie vsetci su rovnaki..Tak ich nehadzte do jedneho vreca a neublizujte tym co si to nezasluzia.

      Odstrániť
  9. @Terezia - Dajte im robotu? A nám ju kto da? Mam školu mam prax mam chuť pracovať ale robotu si nenajdem. A od štátu nemám ani cent. A predsa nekradnem. Oni hovno robia, dostávajú stovky eur za nič ktoré pre*bu na alkohol cigarety a zlato. Ich deti nechodia skoly lebo ich rodičom je to jedno... Ponúkni prácu za 400€ a oni ti ukážu výpis zo sociálky ze dávajú 800 za nič.... myslíš že kradnú lebo nemajú peniaze? Kradnú lebo peniaze pre*ebali lebo sú nezodpovedni. Poznám aj takých co majú prácu a su nato hrdi. Toto neni o tom dat prácu ale o tom chcieť ju mat

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidis,teraz si sam protirecis a priznavas ze s pracou je to teraz tazke..Kto ich zamestna?? nikto...a pamatam ,ked som robila v robote s jednou romkou a cierna bola ako uhlik,ale srdce mala ako bochnik chleba a vsetci zakaznivi ju mali radi,kazdy ju mal rad.Ja len chcem aby ste neublizovali vsetkym,nieje to pekne od vas .

      Odstrániť
  10. Ci sa nam to paci alebo nie, tento cigansky problem je otazka, ktora trapi a brzdi tento stat desatrocia. Nikto, okrem byvaleho rezimu, doposial nenasiel na tuto chorobu liek. Tvrda ruka a radikalne ciny su v tomto smere nevyhnutne. Skor ci neskor k nim dvojde, bud ju vyliecime my alebo nasi potomkovia. Tak naco cakat? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nečakám zázrak od Kotlebu ani to,že má naporúdzi zázračný prútik na riešenie problémov,mne úplne stačí,že na neho nie sú nasatí finanční žraloci a biele golieriky,ktorí ako pijavice sajú "prachy" a dostávajú predražené zákazky..Náš kraj má vysokú nezamestnanosť a biedu a pomohlo by mu aj to,keby sa peniaze nerozhadzovali lárom-fárom ale použili hospodárne pre potrebu kraja..A stačí mi tiež,že Kotleba ako župan tam bude aj skutočne sedieť a nebude riadiť župu SMS-kami z Bruselu,už to bude pokorok pre B.Bystrický kraj..

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Keby sa dalo tak si vyklonujem takých Kotlebovcov ale aspoň milión..a trosku ich popestoval na vychodnom Slovensku..

    OdpovedaťOdstrániť
  13. No, ja moc toho o pánovi Kotlebovi neviem. Avšak som videl pár záberov v TV, a ľudia ktorý ho podporovali boli viacmenej Nacionalisti (Nackovia). No a ja mám maďarské korene, napadá ma, že či by som nemal vďaka takýmto ľuďom problémy s obyčajným pohybom či životom, prácou a starostlivosťou. Jedine čo viem, že mám zmiešané pocity s toho celého.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz ste trafil kliniec presne po hlavičke ;-)

      Odstrániť
    2. Miky, hlupejsiu otazku si uz ani len polozit nemohol...:) Ak si madar nikto ti nic neberie a ani nezoberie. Ani tvoju narodnost co si zdedil. To ci budes mat sam so sebou problemy ako madar na Sk zhodnot ty sam...Ak rozmyslas ako slavni madarski politici (cely cas snaziaci sa umelo rozduchavat narodnostne nepokoje a tym zivit akysi narodnostny mensinovy problem) tak budes mat problem na SK vzdy !

      Odstrániť
  14. ..za socíku uopratovali ulice ... mali robotu, čo jesť a boli ticho ... ved aj oni si na to zvykli za 40 rokov??? ja tých čééééérnych mám tiež plné zuby, ale naconalizmus tiež nie je cesta... .. Sarkozy vedel prečo ich vyhosťuje z krajiny...lebo lebo lebo... u nás by pomohli tvrdšie zákony...ale to by mal Ficko náš každodenný menej "vol"ičov a to si nemoooože dovoliť, 40% vrátane gulášových čéééérnych je dosť veľká zložka..... Totalizmus na každého, ale aby každému niečím vypichli oči.... keby bolo dobre každému aj ke´d by sa za rohom rozkrádalo, tak sme ticho... ale ke´d to vidíme a je nám z toho na grc, tak frfleme...čo vlastne chceme???

    OdpovedaťOdstrániť
  15. nechapem ludi ktory budu volit stale tych istych a nikdy sa nic nezmeni preto je najvyssi cas zvolit niekoho ineho aj kedby nakoniec nebol dobry uz aj tak sme v prdeli a ked nieco nespravime teraz tak kedy????

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mikuláš Halász - ja tiez nemam slovenske meno aj ked tu zijem od detstva, tiez kotlebu nepoznam az tak dobre ako by bolo treba, aby som si nim bol na 100% isty, ale vyjadril sa tak, ze neni proti vsetkim ciganom, ale len proti tim ktori stvu aj nas normalnych ludi, proti degenerovanym cigosom ktorych nezmenime len tak... podla toho co vravel, neni proti normalnym romom a inym ludom trebarz aj inej narodnosti,. jedine ze by v priamom prenose klamal. ale to moze hocikto koho budeme chciet volit, alebo uvazovat onom ako o vhodnom kandidatovy.jedine co by sme ako ludia mali vediet, ak sa pomilime alebo oklameme treba stim clovekom alebo stimi ludmi co nam vladnu urobit kratky proces, ktomu sa musime dopracovat,.je jedno koho zvolime, len ten dotycny clovek nesmie ani pomysliet nato ze nas zotroci a zapreda, lebo bude dobre vediet, ze mu lud slovensky bude dychat na krk,...

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Nie som z BB kraja a neviem či voliť Kotlebu je správne. Ale volil by som ho. Ľudia už stratili trpezlivosť, že na otázku cigáňov každý politik kašle. Sami politici si svojou darmožráčosťou a ľahostajnosťou pripravili pôdu pre niekoho ako Kotleba, od ktorého každý očakáva, že s tým niečo urobí. A je na Slovensku jediný politik, od ktorého sa to očakávať dá. Ale budúcnosť ukáže. Len je dosť možné, že nech sa hlasuje akokoľvek, vláda nedopustí jeho zvolenie...

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Podľa mňa, by sa prezident mal stať obyčajný človek , ktorý bude vedieť pochopiť obyčajných ľudí , tých ktorí , v živote museli makať a dried , za malý peniaz. Myslím si , že by mali zmeniť minimálnu mzdu , ak toto urobia, zlepší sa ekonomika , pretože ľudia budú mať viac peňazí na nakupovanie. Ja by som skúsila dať hlas Kotlebovy , uz len, z toho dôvodu , že v dnešnej vláde sú toľko okradaci , že mi je ,z toho zle. Potrebujeme veľké a chápave srdce a to ma najmä obyčajný človek. Pekný deň.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Zobudte sa ! ! ! !
    Suhlasim s Kotlebom ale uz Vam niektory politik splnil nejaky slub ! ! ! ! !
    Aj toto vsetko je o peniazoch a nie o rieseni problemov.
    Kým sa nevzburia "gadzovia" tak nik s ciganmi poriadok neurobi ! ! ! !/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Jednoznacne ma moj hlas Marian Kotleba a nie len moj ale kopec dalsich ludi v mojom okoli. Dufam ze to vyhra. Drzim palce a zelam vela uspechov.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. regime has to fall...no more government money suckers

    OdpovedaťOdstrániť