pondelok 25. septembra 2017

Prečo som sa odmietol zúčastniť falošnej hry na demokraciu v meste Púchov!

V štvrtok 7. septembra 2017 sa v budove Mestského divadla v Púchove uskutočnilo jedno z mnohých rokovaní mestského zastupiteľstva. Pri tejto príležitosti poslanecký zbor popri odvolaniu dlhoročného náčelníka mestskej polície Jozefa Čuraja, zároveň stihol vyhlásiť aj novú voľbu hlavného kontrolóra. Keďže som sa pôvodne uchádzal o uvedenú kontrolnú pozíciu, v nasledujúcich riadkoch vám vysvetľujem, prečo som sa odmietol na tomto predom dohodnutom cirkuse zúčastniť.  

Vážení spoluobčania, napriek tomu, že som sa pôvodne plánoval uchádzať o pozíciu hlavného kontrolóra mesta Púchov, s ohľadom na nechutné praktiky, ktoré sa dnes dejú priamo v našom meste som sa rozhodol, že sa  na tejto tragikomédii nebudem podieľať. Z dostupných informácii od dobrých priateľov, ako aj ľudí pôsobiacich v meste som sa dozvedel, že celá voľba je predom dohodnuté divadlo pre občanov. Práve z tohto dôvodu považujme moju účasť na voľbe kontrolóra len za zbytočnú stratu času a energie. Viacerí z ľudí mi osobne potvrdili, že v našom meste, čo sa týka výberových konaní neexistuje žiadna objektivita. 

Priznám sa, že pred voľbami som aktívne bojoval proti bývalému primátorovi Michalcovi a podporoval, Heneka. Dnes, s odstupom času ale musím jednoznačne priznať, že ani pod vedením Heneka to nie je ružové. Myslím si, že aj nedávno prevalená kauza pochybného prideľovania mestského bytu dokazuje, že aj bezvýznamné miesta sú dnes v Púchove dosadzované zrejme na základe politickej príslušnosti, rodinkárstva, alebo známostí. Popritom mi jednoznačne vadí, ako si z peňazí nás všetkých obyvateľov Púchova spravili z Púchovských novin SMERÁCI a sorošoví prisluhovači hlasnú trúbu svojej politickej propagandy. 

Čo sa týka mojich osobných skúseností s vedením mesta Púchov, ako priamy dôkaz neobjektivity mi stačí uviesť len výberové konanie k mestskej polícii v Púchove, ktorého som sa osobne zúčastnil. Divadelníci, ktorí ovládajú naše mesto, tam bez logického zdôvodnenia a odjektívnych argumentov prijali človeka bez odbornej spôsobilosti. O uvedenej veci existujú reálne dôkazy. S istotou vám môžem dokázať, že neprebehol žiadny objektívny test, ani sme ako uchádzači nevykonávali žiadne previerky

Zároveň, keď som s odstupom času stretol jedného člena z výberovej komisie, tak mi osobne priznal nechutné praktiky. Priamo a na rovinu mi povedal “Marián, ty si na tom výberovom konaní bol len dopočtu, tam bolo už dávno rozhodnuté koho príjmu. S tebou sa vôbec nepočítalo“.

 Priatelia, voľby do VÚC sa blížia, preto voľte skutočnú politickú zmenu. Je najvyšší čas vyhnať v Púchove zlodejov a podvodníkov z politiky.


S pozdravom

Váš človek v politike a kandidát na poslanca Trenčianskeho samosprávneho kraja pre okres Púchov Marián Mišún



Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt misun henek

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára